PRONAR PT610 ir piekabe ar taisnstūrveida kasti, kas pielāgota eiro palešu pārvadāšanai. Pašizgāzēju var izmantot kastu pārvadāšanai un 1,2 m platu rulonu pārvadāšanai. Atbilstošā kastes forma ļauj transportēt daudzus citus produktus papildus tipisku beramu materiālu transportēšanai. Pronar uzņēmums PT610 ražošanas procesā izmanto modernas lokšņu metāla profilēšanas un lāzera metināšanas tehnoloģijas, tādējādi garantējot izpildes precizitāti un kvalitāti. PT610ir piekabe ar pieļaujamo kopējo svaru 14 200 kg, kurai raksturīgs trīsvirzienu izgāšanas mehānisms. Kravas kastē var ievietot 10 eiro paletes. Projektētais piekabes ātrums ir 40 km / h. Standartā ir bagāts transportlīdzekļa aprīkojums, arī pneimatisko, hidraulisko un elektrisko sistēmu izvadi piekabes aizmugurē. Pircējam ir daudz iespēju izvēlēties papildu aprīkojumu.
Standarta versijas tehniskie dati * |
||
Tehniski pieļaujamais kopējais svars |
15 000 |
kg |
Pieļaujamais bruto svars |
14200 |
kg |
Kravnesība |
10290 * |
kg |
Pašmasa |
3910 * |
kg |
Iekraušanas tilpums |
13.2 |
[m 3 ] |
Iekraušanas laukums |
11 |
[m 2 ] |
Kravas kastes garums iekšpuse |
4545 |
[mm] |
Iekšējās kravas kastes platums |
2420 ** |
[mm] |
Kopējie izmēri (garums / platums / augstums) |
6720/2550/2520 |
[mm] |
Kastes sienu augstums |
600 + 600 (opcija) |
[mm] |
Grīdas / sienas biezums |
5 / 2.5 |
[mm] |
Platformas augstums no zemes |
1270 |
[mm] |
Riteņu šķērsbāze |
1900 |
[mm] |
Amortizācija |
paraboliskas atsperes |
|
Jūgstieņa slodze |
– |
kg |
Riepu izmērs |
385/65 R22,5 |
|
Atrums |
40 |
[km / h] |
Izgāšanas sistēma |
trīspusēja |
|
Teleskopiskais cilindrs (gājiena / eļļas prasības / spiediens) |
1700 / 13L / 200bar |
|
Minimālā traktora jaudas prasība |
78 / 57.3 |
Zs / kW] |
Kravas kastes apgāšanās leņķis (uz aizmuguri / uz sāniem) |
50/46 |
[˚] |
* Dati piekabei ar 600 + 600 mm augstie bortiem |
||
** Iekšējās kravas kastes platums ir piemērots EUROPALET pārvadāšanai |
||
Standarta aprīkojums |
||
Kravas kaste ar universālu bortu atvēršanas sistēmu |
||
Trīsvirzienu kastes izgāšanas sistēma |
||
Izgāšanas virziena izvēle, izmantojot divas tapas |
||
EUROPALET transportēšanai piemērots iekraušanas korpuss ar pastiprinātu grīdas plāksni |
||
Centrālā atslēga sānu bortiem un aizmugurējam bortam |
||
Sienas: izgatavotas no augstas kvalitātes, izturīgiem, ar lāzeru metinātiem PF600mm profiliem, ar stabiliem aizmugurējiem statņiem; ar kaltām eņģēm |
||
Sānu stiepšanas sloksnes, lai stiprinātu sienas |
||
Graudu lūka ar slēdzeni aizmugurējā bortā |
||
Kāpnes un sānu pakāpieni atvieglo piekļuvi kravas kastei |
||
Šasijas rāmis metināts no taisnstūrveida slēgtiem profiliem, kas izgatavoti no augstas izturības konstrukcijas tērauda |
||
V veida jūgstienis ar stingru sakabi ar 40 mm |
||
Stūres sistēma: pagrieziena galds ar grozāmu rāmi |
||
Bremžu sistēma: dubultā vai vienas līnijas pneimatiskā |
||
Stāvbremze ar kloķi |
||
12V apgaismojuma (spuldzes) uzstādīšana ar aizmugurējo elektrisko kontaktligzdu |
||
Aizmugures apgaismojuma lampas ar restēm, lai novērstu bojājumus |
||
Savienojošais kabelis, spirāle. |
||
Aizmugurējā manuālā sakabe ar amortizāciju |
||
Otrās piekabes aizmugures izvadi hidraulikai, bremzēm |
||
Hidrauliskā izgāšanas sistēma ar automātisku atslēgšanas vārstu, kas ierobežo apgāšanos |
||
Trīsceļu teleskopiskais cilindrs ar šarnīrsavienojumu |
||
Kravas kastes servisa atbalsts |
||
Divi riteņu paliktņi ievietoti cinkotās kabatās |
||
Aizmugurējo riteņu spārni |
||
Šasijas krāsojuma krāsa: sarkana RAL3000 PRONAR |
||
Sienu krāsošanas krāsa: zaļa RAL6010 PRONAR |
||
Krāsu sistēma ar augstu pretkorozijas izturību, izmantojot divkomponentu ķīmiski sacietējušus krāsu materiālus, kas nodrošina augstu krāsu pārklājumu izturību un izturību pret UV |
Papildaprīkojums (opcijas) |
V veida jūgstienis ar stingru sakabi ar 50 mm |
Y veida jūgstienis ar stingru sakabi ar 40 mm |
Divkontūru pneimatiskā bremžu sistēma ar automātisku bremzēšanas spēka regulatoru |
Balkons uz priekšējās sienas. |
Papildborti izgatavoti no augstas kvalitātes, izturīgiem, ar lāzeru metinātiem PF600mm profiliem, ar stabiliem aizmugurējiem statņiem; ar kaltām eņģēm |
Papildu vidus borti no PRONAR 600mm profila |
Graudu lūkas izteka |
Riteņi ar 385/55 R22.5 riepām |
Riepas 385/55 R22.5 Atjaunotas |
Riteņi ar 385/65 R22.5 riepām |
UNIMAR aizmugurējā automātiskā sakabe |
Automātiskā aizmugurējā sakabe RO * 40AGRI45 |
Rezerves ritenis (atsevišķi) 385/55 R22,5 reģenerēts |
Rezerves ritenis (atsevišķi) 385/55 R22,5 |
Rezerves ritenis (atsevišķi) 385/65 R22,5 reģenerēts |
Rezerves ritenis (atsevišķi) 385/65 R22,5 |
Priekšējie spārni |
Papildu plastmasas aizmugurējie spārni |
Instrumentu kaste |
Sānu aizsargi |
Atsperes, kas atbalsta sānu sienu atvēršanu |
Trijstūris, kas atšķir lēni braucošus transportlīdzekļus |
Graudu izkraušanas gliemežtransportieris * |
Rezerves riteņu lifts zem piekabes rāmja ar kloķi |
Aizmugurējā izlādes tekne visā piekabes platumā |
Kreisā vai labā izbēršans tekne visā piekabes kravas kastes garumā |
Kreisā + labā saliekamā tekne visā piekabes kravas kastes garumā |
Tents ar rāmi ar centrālo cauruli un sānu atbalsta cauruli |
Logs priekšējā papildbortā (340 × 710) ar režģi un PLEXII stiklu |
Logs priekšējā papidbortā un priekšējais vidējais papildborts (340 × 710) ar režģi un PLEXI stiklu |
Hidrauliskais atbalsts bortu atvēršanai kreisajā vai labajā pusē |
Hidrauliska bortu atbloķēšana labajā un kreisajā pusē |
Pakaramo komplekts, lai borti būtu daļēji atvērti rulonu pārvadāšanai ** |
Divas graudu teknes ar blokādi aizmugurējā sienā |
Trīs graudu teknes ar blokādi aizmugurējā sienā |
Kartupeļu kritiena amortizators piekaramo gumijas jostu veidā – 2 1,8 m garie komplekti, kas piestiprināti pie pagarinājumiem (piekabei jābūt aprīkotai ar pagarinājumiem) |
* uzstādīts uz aizmugurējās sienas, divu segmentu, saliekams, ar mehānisku vinču, ar hidraulisko gliemežtransportiera piedziņu, ar eļļas nepieciešamību 30 L / min |
** Izmantot atļauts tikai uz iekšējiem saimniecības ceļiem |