Piekabe PRONAR T683 ir lielisks risinājums, kas nodrošina izdevīgu kravnesības , tilpuma un cenas attiecību. Tandēma tipa balstiekārta ar divām atsevišķām stiprām asīm un amortizētu cieto jūgstieni. Piekares elements ir izvēlēts tā, lai manevrēšana ar piekabi būtu vienkārša un nodrošinātu tai augstu stabilitāti. Pronar T683 ir piekabe, kur optimālā veidā tiek iekļauti gan ekonomiskie aspekti (piekabes cena un zemās lietošanas izmaksas), gan lietderība (optimālā kravnesība un kravas ietilpība, funkcionalitāte, uzticamība un izturība).
Tehniskie dati |
||
Tehniski pieļaujamais kopējais svars: |
20000 |
kg |
Pieļaujamais kopējais svars: |
20000 * |
kg |
Kravnesība: |
15300 ** |
kg |
Pašmasa |
4700 |
kg |
Tilpums |
17,2 |
[m 3 ] |
Iekraušanas tilpums |
12,3 |
[m 2 ] |
Iekraušanas platformas garums: iekšējais |
5100 |
[mm] |
Iekraušanas platforma platums iekšpusē: |
2420 *** |
[mm] |
Kopējie izmēri (garums / platums / augstums): |
6800/2550/2790 |
[mm] |
Sānu bortu augstums: |
800 + 600 |
[mm] |
Grīdas / sienas biezums: |
5 / 2,5 |
[mm] |
Platformas augstums, mērot no zemes: |
1350 |
[mm] |
Riteņu šķērsbāze |
1960 |
[mm] |
Piekare: |
paraboliskas atsperes |
|
Sakabes slodze: |
2000 |
kg |
Riepas: |
385/65 R22,5 |
|
Maksimālais ātrums: |
40 |
[km / h] |
Izgāšana |
3 pusēm |
|
Pašizgāzēja cilindrs (gājiens / eļļas patēriņš / spiediens): |
1980mm / 18L / 200bar |
|
Traktora jaudas prasība: |
104 / 76,4 |
[ZS / kW] |
Izkraušans leņķis (aizmugurē / sānos): |
50/46 |
[˚] |
* ir atkarīgs no ceļa noteikumiem katrā valstī |
||
** atkarīgs no ceļa noteikumiem un aprīkojuma |
||
*** EUROPALET transportam piemērota iekraušanas platforma |
||
Standarta aprīkojums |
||
Iekraušanas kaste ar universālu bortu atvēršanas sistēmu |
||
Izgāšanas virziena izvēle ar divām tapām. |
||
Iekraušanas kaste piemērota EUROPALEŠU transportēšanai |
||
Rāmis metināts, izmantojot slēgtus taisnstūrveida profilus |
||
Sānu borti izgatavotas no profila PF800mm, ar kaltām eņģēm un slēdzenēm |
||
Papildborti no profila PF600mm, 60 mm ar kaltiem eņģēm un slēdzenēm |
||
Tandēma balstiekārta uz 4 paraboliskām atsperēm, riteņu bāze 1360 mm, fiksētas asis, kas aprīkotas ar trumuļu bremzēm 406 × 120 |
||
Asis 60km / h |
||
Jūgstieņa atbalsts: hidrauliskais šķērveida tips ar pārvietojamu kāju un drošības hidraulisko slēdzeni |
||
Universāls fiksēts jūgstienis savienošanai ar traktora apakšējo vai augšējo sakabi |
||
Jūgstieņa sakabes āķis: ar rotējošu ∅50 vilkšanas cilpu |
||
Bremžu sistēma: dubultās līnijas gaiss ar sakabi otrai piekabei |
||
Stāvbremze |
||
Aizmugurējie dubļusargi |
||
Kāpnes un pakāpieni, kas atvieglo piekļuvi iekraušanas nodalījumam |
||
12 V apgaismojuma sistēma ar aizmugurējo elektrisko kontaktligzdu, LED gaismām |
||
Hidrauliskā apgāšanās sistēma ar atslēgšanas drošības vārstu |
||
3-sānu izgāšanas sistēma |
||
Sānu sienu stiprinājuma trose |
||
Aizmugurējā graudu lūka ar sviru aizmugurējā sienā |
||
Aizmugurējais buferis |
||
Apgaismojums ar režģiem aizsargā lampu no bojājumiem |
||
Rokturis ar atbalstu hidrauliskajām šļūtenēm |
||
Riteņu paliktņi + cinkotas plaukti (2 gab.) |
||
Divkomponentu ķīmiski krāsošanas materiāli, izturīgi pret UV stariem |
||
Šasijas krāsa sarkana RAL 3000 PRONAR |
||
Sānu krāsa zaļa RAL 6010 PRONAR |
Papildaprīkojums (pēc izvēles) |
Jūgstieņa sakabes āķis: piestiprināts ar vilkšanas cilpiņu Ø40mm atbilstoši atbilstoši DIN 11026, lai savienotu ar traktora augšējo sakabi |
Jūgstieņa sakabes āķis: fiksēts lodveida K80mm |
Papildborti no profila PF600mm |
Sānu papildborti izgatavoti no profila PF800mm, nevis standarta sānu pagarinājumi PF600mm |
Priekšējā sānu mala ir izgatavota no 600 mm perforēta tērauda ar veseliem 10 mm kvadrātveida elementiem |
Priekšējā sānu mala ir izgatavota no 800mm perforēta tērauda ar 10 mm kvadrātveida veselumiem |
Atsperes, kas atvieglo sānu sienu atvēršanu |
Bremžu sistēma: dubultās līnijas gaiss ar ALB |
Bremžu sistēma: hidrauliska ar elektrisko drošības vārstu un bremzēšanas spēku regulatoru |
Kombinēta bremžu sistēma (dubultā gaisa + hidrauliskā ar elektrisko hidraulisko drošības vārstu un bremzēšanas spēku regulatoru) |
Operatora platforma |
Aizmugurējā graudu tekne |
Divas graudu teknes ar blokādi aizmugurējā sienā |
Trīs graudu teknes ar blokādi aizmugurējā sienā |
Automātiskā aizmugurējā uzkare UNIMAR |
Automātiskā aizmugurējā uzkare RO * 400A5100 |
Aizsardzība sānos |
Riepas 385 / 65R22,5 |
Riepas 425 / 65R22,5 |
Riepas 445 / 65R22,5 |
Riepas 550 / 60-22,5 |
Riepas 500 / 60R22,5 |
Riepas 550/45 R22,5 |
Riepas 560/60 R22,5 |
Riepas 560/45 R22,5 |
Rezerves riteņu izvēles iespēja |
Brīdinājuma trīsstūris |
Gliemežtransportieris graudu izkraušanai ar efektivitāti 30 t / h **** |
Tekne visā platumā piekabes aizmugurē |
Demontējama kreisā vai labā tekne visā iekraušanas korpusa garumā |
Demontējama kreisā un labā tekne visā iekraušanas korpusa garumā |
Logs priekšējās sānu sienas paaugstinājumā(340 × 710) ar režģi un PLEXI |
Logs priekšējā papildbortā (340 × 710) un vidējā priekšas bortā (340 × 710) ar režģi un PLEXI |
Hidrauliskais atbalsts sānu sienu atbloķēšanai kreisajā vai labajā pusē |
Hidrauliskais atbalsts sānu sienu atbloķēšanai kreisajā un labajā pusē |
Balstu komplekts bortu uzturēšanai daļēji atvērtā stāvoklī rulonu pārvadāšanai ***** |
Amortizators krītošiem kartupeļiem – divi gumijas jostu komplekti, katrs 2,3 m garš, piestiprināts pie sānu papildbortiem |
Nestandarta krāsas pēc RAL kodiem |